من از تو دل نمی کنم
 
یک نـفـر تنـهـا
تـنــهـا یـک نـفـر و یـک نـفـر تـنــهـا
 
 
چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:چاوشی,رفیق,عشق , :: 10:38 ::  نويسنده : یک نفر

 

من از تو دل نمی کنم

اگر چه از تو خســــــــــته ام

اگرچه گفته ای برو

به خاطرات بســـــــــــــــپرم

هنوز هم خیــــال کن

کنا تو نشســــته ام

منی که در جوانیم

به خاطرت شکســــــــته ام

تو در سراب اینه

شبانه خنده می کنی

من شکست داده را

خودت برنده می کنی

نیامدی و سالـــــــــــــــــها

نظر به جاده دوختم

بیا ببین که بی تو من

چه عاشقانه سوختم

رفیــق روز های خــــــــــوب

رفیــق خـــــــــــــــوب روزها

همیشه ماندگار من

همیشه در هنوز ها

صدا بزن مرا شبی

به غربتی که ساختی

به لحظه ای که عشق را

بدون من شناخــــــــــتی


نظرات شما عزیزان:

مهديس
ساعت23:11---4 مرداد 1392
جالب بود،احساساتت قابل تحسينه،خوشحال ميشم دلنوشته هاى منم بخونى.متشکرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک نـفـر تنـهـا و آدرس yeknafar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 23718
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1